Ați achiziționat un produs online, iar la primirea acestuia ați constatat că nu corespunde cu ceea ce ați plătit.

Ați observat probleme la operatorii economici ce comercializează produse cu defecte, deteriorate, ieșite din termen, produse ținute în condiții improprii.

Eticheta produsului achiziționat nu conține toate informațiile necesare sau, dimpotrivă, conține informații eronate, fapt ce a condus sau ar fi putut conduce la serioase probleme de ordin medical.

Ați accesat un program de finanțare, un credit, iar contractul cu banca sau intermediarul de credit este unul abuziv.

Ați apelat la serviciile de transport aerian, de transport maritim și naval și v-au fost încălcate drepturile ce vă revin în calitate de pasageri.

Serviciile de telefonie mobilă și internet  nu corespund celor contractate.

Echipa de avocați BelecaLawyers vă acordă consultanță juridică de specialitate și vă asigură asistență juridică și reprezentare în fața autorităților competente, printre acestea, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor – ANPC, precum și în fața tuturor instanțelor de judecată, indiferent de gradul de jurisdicție, în litigiile ce au ca obiect respectarea drepturilor consumatorului, fie că discutăm de clauze abuzive (servicii bancare sau telefonie), fie că discutăm de comercializarea de produse alimentare și non-alimentare sau furnizarea de servicii (transport aerian, transport maritim și naval) neconforme cu prevederile legale în vigoare.